„Forbes” i „Claudia” mocno w górę, „Polityka” i „Newsweek” w dół

W lutym br. polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam 11 proc. więcej niż rok wcześniej. Bardzo duże wzrosty tych wpływów zanotowały „Forbes” i „Claudia”, a spory spadek – „Polityka”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dane Kantar Media (Expert Monitor) przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazują, że miesięcznik „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w lutym br. zarobił z reklam (cennikowo, bez autopromocji) o 120 proc. więcej niż rok wcześniej. Bardzo duże wzrosty wpływów reklamowych w skali rok do roku zanotowały również „Claudia” (G+J Polska) – 65,6 proc., „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) – 57,7 proc. i „Wprost” (AWR Wprost) – 52,7 proc. Więcej niż przed rokiem z reklam – o 27,8 proc. – zarobiła też „Gala” (G+J Polska).

Z kolei minimalne zmiany wpływów reklamowych w skali roku odnotowały z lutym „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) – wzrost o 0,5 proc. – i „Viva!” (Edipresse Polska) – spadek o 0,9 proc. Za to „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) zarobił z reklam 18,8 proc. mniej niż rok wcześniej, a „Polityka” (Polityka Spółdzielnia Pracy) – o 25 proc. mniej.

Ogółem cennikowe wpływy reklamowe wszystkich magazynów (bez autopromocji) były w lutym o 11,3 proc. większe niż rok wcześniej. Wzrost wpływów obejmujących autopromocję był minimalnie niższy.

 

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję